سلام
بگو چی بزارم
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
barobax koree
سینماو...
ستاره شب
مطالب داغ روز
رکسانا
بروز دانلود
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سینماو.. و آدرس rozezard3.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 20973
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1





آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



نويسندگان
رز

آرشيو وبلاگ
شهريور 1390
تير 1390


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 12 تير 1398برچسب:, :: 20:8 :: نويسنده : رز

سلام سلام صدتا سلام.

 

اومدم بگم هرسوالی یا هرچی میخواین به من بگین تا سریع بزارم.خجالت نکشینا اگه شما نگین خودم در مورد هرچی میخوام میزارم هاااااااا



نظرات شما عزیزان:

mehdi
ساعت21:07---14 ارديبهشت 1391
به منم سر بزن. مايل با تبادل لينك هم هستم. ميخوام بيشتر آشنا شيم

فرشته
ساعت17:16---15 تير 1390
سلام تو ميتوني منو با عنوان مطالب داغ روز لينك كني
من تو رو با چي لينك كنم؟


رکسانا
ساعت11:59---14 تير 1390
مرسی که به وبلاگم اومدیاگه مطالبی راجع به بازیگرای ایرانی و هالیوودی بذاری به نظرم خوبهمن لینکت کردم.

فریبرز
ساعت8:57---14 تير 1390
بازم سلام

خوب تو اسم وبلاگتو گذاشتی
پاسخ: ممنون.


broozdownload
ساعت23:00---12 تير 1390
سلام.مایلم که باهات تبادل لینک داشته باشم می تونم بهت دامین رایگانم بدم.می تونی منو بانام بروزدانلود و با آدرس www.broozdownload.irلینک کنی.بعد خبر بده تا منم لینکت کنم.
پاسخ: لینکیدمتون


فریبرز
ساعت22:42---12 تير 1390
سلام وبلاگت عالیه خسته نباشی برات آرزوی موفقیت می کنم


پاسخ: ممنونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: